G är lika bra enligt mig.

DATUM: 2010-02-28 TID: 14:18:36


I SO fick vi frivilligt göra uppgifter hemma under sportlovet som skulle vara klart före påsklovet.
Hmm... Vi skulle berätta en berättelse om brott där det ska innehålla ord som hör till brott och göra. Domstol och grejer. Jag vet inte om jag tolkade rätt nu, det låter konstigt men man kunde få bättre betyg för det. Eller, vi har ju inte betyg. Bedömningen skulle bli bättre då... Man kunde få en text som var mindre om det här med brott och lagar som var enklare, men då var chansen mindre om VG och MVG. Jag tog istället boken där det står om lagar och massa sådant.

 

Jag tog med uppgifterna samt boken hem, men egentligen känner jag inte för att plugga under lovet! När det är lov då ska man inte plugga. Då ska man njuta av ledigheten och ha roligt. Men... nu verkar det som jag inte har ngåot och göra, så det lutar åt uppgifterna i SO... Ska kolla vilka uppgifter det är kvar. Berättelsen väntar jag nog med.

Förresten, måladet blev inte av igår heller! Ska försöka idag, vet nu hur det ska se ut nu. Visste ju inte det i början men idag, visste jag precis hur det skulle se ut!

Ha en trevlig söndag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback