Min sista inlägg för iår!

DATUM: 2010-12-31 TID: 15:30:32

Kära läsare...

... den här inlägget blir dramatiskt nog den sista inlägget för 2010!
Jag tänker inte göra någon års bilder, outfit, årets produkt (inom vad som helst, smink t.ex) eller helt enkelt vad som hände denna månad osv... ORKA!!! Haha!

Nej men seriöst, det har varit en bra år! Brukar inte tänka igenom hur mitt år har varit, men jag tror att det har varit en bra år!

Synd bara att nyårsfirandet slutade lite struligt, det var dåligt planerat. Mamma och pappa ska äta hos farbror, jag hade räknat med att systern skulle stanna också hemma på nyår och så skulle hon ha kompisar här, men det blev inte så...! Hon skulle till en annan kompis som bor i stan oförväntat. Så jag blev plötsligt ensam på nyår! Jag visste att det inte var någon ideé att fråga någon kompis, för alla är ju typ upptagna... Skulle kanske vara med Elin och Mikaela, men det passade inte, men det visste jag redan.l

Men vet ni? Det löste sig tillslut! Ska äta med systern här hemma och sen efter det ska jag till mina yngsta kusiner! Det ska bli kul! :D

Det är ju inte lätt när man är hörselskadad och går i skolan i Örebro där alla elever kommer från varsomhelst... Och så känner man inte så många här i Karlskoga, där jag bor. Det är ju krångligt att besöka en kompis som bor i en annan stad också, man måste planera och man måste få skjuts dit eller ta sig dit på något sätt osv...

Ni hörande folk som bor i en stad och går skolan där ni bor har ju enkelt, det är ju bara och ringa upp kompisen och undra om man kan träffas och sen går man dit, cyklar eller får en enkel skjuts till kompisen. Stor skillnad? Ohja...

Men jag får vara glad över att jag INTE blir ensam! Nästa år får jag planera bättre inför nyår... även om jag inte är så förtjust i nyår >.< Alla ska ju bara festa och dricka nu för tiden. OKEJ att festa, men att dricka tills man tuppar av? Nej... det är inte riktigt min grej.

Mitt nyårslöfte? Sådant brukar vi inte hålla på med... Brukar ni det?

Jag önskar er en Hjärtlig Gott Nytt År! :D

Kommentarer
Postat av: Farmormor

Hoppas du får ett fint slut på året med dina kusiner. Gott Nytt År. Hoppas det blir ett jättebra år 2011. Kram från mormor och morfar

2010-12-31 @ 18:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback