Nånting blev fel...!

DATUM: 2010-08-31 TID: 10:38:00

såg att mitt senaste inlägg, som dessutom är GAMMAL hade kommit upp...
Det skrevs för längesen och jag såg att inlägget var i fel kategori, så jag ändrade inläggets kategori placering, så nu är den ju på rätt placering men va fasiken, det var ju inte den senaste inlägget för det? -.-'
Men nu vet ni det i alla fall... jag kollade på vissa kategorier igår och då såg jag det att vissa inlägar var i helt fel kategori, så jag ändrade det igår! :)

well, har engelska men den läraren vi har är sjuk och då har vi vikarie som ni kanske förstår... haha. Men nu vet jag inte var vikarien är. He's gone...

Designen ska fixas när jag kommer hem, dock får vi nog vänta innan en bild på mig kommer... men annars vet jag på ett ungefär hur bloggen ska se ut.

Byee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback