No no no yellow.

DATUM: 2010-04-18 TID: 17:44:18


Idag var det kalas hos morfar, det var trevligt! Kusinerna var där också och en av de var almänt galen... haha!

Efter det gick jag ut och fotograferade tussilago! De blev bra men ska inte ha de som header bild... sen tog jag lite på mig själv också...

De senaste dagarna har jag försökt som fasiken att ta någon bra bild på mig. Men inte ett enda jävla bild har det blivit bra!!! Funderr på om någon utav mina kompisar vill fota mig så det blir bra... för det är inte så enkelt att fota sig själv med en systemis som sagt... Vi har ju inte skaffat någon stativ än! Har ju bara den där billiga skitet som inte är så stadig, smala pinnar är det också. Vill ha en kraftfull en... så man kan fota nattbilder med! Lååååååånga slutar tid... love!

Nej men vi får se hur det där blir... Har bestämt att ta med kameran till Örebro den här veckan, stadsparken har ju blommor nu, så jag vill gärna fota de. Men sen så har de väldigt roliga träd som slingrar sig och en del träd kan man klättra upp i... Vore det inte häftig om någon satt eller klättra upp och ta kort på? ;)

 

Bloggdesignen har jag inte jobbat med så mycket, men jag ska pyssla lite nu senare tror jag... Jag vet nu hur jag ska göra... :D

 

Vi hörs...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback