Try Cloths!

DATUM: 2009-09-29 TID: 10:02:20


Hej hej!

Nu nyss provade jag kläderna som har kommit. Önska jag kunde ta kort på de, men ni vet anledningen och minneskortet har inte kommit än... (!?)

Men jag kan ju förklara hur de ser ut?
En svart tröja som sitter lös... nästan som en oversize tröja, men det sitter åt vid höfterna.

Svarta glansiga leggins, måste jag säga att jag ÄLSKAR legginsen? ;D Riktig i mitt smak!

En svart/vit t - shirt som är lite längre.

Ett par svarta leggins som var för stora till mig, mamma skulle prova de först. Annars skulle jag kunna köpa ett par själv när jag är i Örebro någon gång.

 

Jag tror att jag kommer imorgon, har dock inte pratat så mycket så jag vet inte riktig hur det är med mig, men lite "klumpig" är jag i halsen. Fick ju lite ont efter jag prata igår...

Nu ska jag surfa runt... byee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback