Första gången!

DATUM: 2009-09-30 TID: 17:57:47

Ja nu är jag på elevhemmet kära ni!
Nu är datorn igång här (den har varit trasig sen skolan startade...) så vi har egna konton nu och så som inte tillhör SPSM!
Har kanske nämt det tidigare att personalen på birgittaskolan (eller hela spsm) kan komma in på våra konton för att se vad vi gör eller nåt sånt har jag hört... jag tror det bara, låter lite konstig men jag vet att de kan komma in på våra konton, sen kan de se bilderna och dokumänten som vi har sparade, det har jag sett själv... :) Men just om de kan se vad vi surfar på det vet jag inte. 
Jag har inte skrivit nåt som chockar lärarna (tycker inte jag iaf?) men jag vet några personer som blev upptäckt och så fick de diskutera vad man får och inte får skriva om... -.-

Lisa sitter bredvid mig, en kille på vår elevhem praoar nu i 2 veckor, en tjej är genom sjuk (har halsfluss eller vad det nu heter...), Brolle är på teater (teater apa ja!) och så sitter jag här. Men! Vi har besök av 2 tjejer här... Malin och en kompis till henne som även har bott här förlänge sen! Nice nice!

Men nu måste jag göra klar inför redovisningen inför fredag med min engelska... fick nu veta att de andra inte behövde göra i 10 minuter, en del gjorde bara 2 - 3 minuter... märkligt. Men jag räknar med att texten som är skrivet tar ungefär 4 minuter...!
Sen ska jag läsa inför provet på fredag... SO prov... vi hade prov idag på NO och det gick bra tyckte jag. Nu är jag verkligen i högstadiet... halleluja moment?

BYE.

Kommentarer
Postat av: dalya

Brolle? hahaha

2009-09-30 @ 18:24:05
URL: http://bellabellaella.blogg.se/
Postat av: dalya

jo jag vet hahaha

2009-10-02 @ 16:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback