Nej är svaret!

DATUM: 2009-10-29 TID: 23:21:36



Nu tror ni kanske att jag skuttar omkring med en Kamera och flinar med en tandställning som en galning.

Nej. Den har inte kommit än. Konstigt nog. Imorgon får den väl ändå komma hoppas jag...?

Men Mikaela är här! Hon kom med i posten iaf... :) Då får vi se om Elin finns i brevlådan imorgon! Mikaela dansar just nu med min dansmatta till Playstation 2! Duktig är hon!

Vi både dansar och andvänder datorn. Bra av oss va? ;D 

Annars gör vi inget spec, hon kom ju sent hit så... Men på lördag sticker vi till Boda Borg, med Halloween tema där och en ny bana som har med Halloween och göra tydligen. Spännande!

Förresten så måste vi förbereda oss med Hink med vatten vid dörren... förra året var det några ungar som kasta snöboll - med ägg i. Inte trevligt! Det skulle vara så roligt och ta kort på de, haha!

Bye!



sheena miccis här! (hh) förlåt men jag tänker inte ha stora bokstäver & ha rätt svenska för liksom, det är inte mitt sätt liksom? :) men jaja, ni förstår mig ändå hoppas jag .

men iaf ja .. jag är ju typ aldrig hos elvira för vi bor inte precis i samma stad så vi träffas inte så ofta, asså jo i skolan och så men ja så vi ska typ vara vakna heeela natten & snacka om ALLT.
haha, förra gången jag sov här så spelade vi ps2 till halv 4 på natten:$



hihihi:$ en gammal bild på mig typ .. haha nej men nu ska jag gå & va md elvira.

PUSSSS PÅ ER FOLKET!


Kommentarer
Postat av: dalya

haha så söt bild :)

2009-10-30 @ 09:20:42
URL: http://bellabellaella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback