Allt gick åt skogen!

DATUM: 2009-10-31 TID: 16:46:21


Usch!

Kameran är VERKLIGEN försenad som de sa i mejlen. Usch! Designen är inte klar och jag blir mindre inspirerad. Not god for hell.

Vi var i Boda borg idag, men det gick också skit. Bara för det var Halloween vecka där så var dte självklart utklädda personal som skrämde oss!! När vi var klar med en bana och vi gick ut så stod det en utklädd som stod  jätte still! Jag trodde dte vra en docka som hade placerat mitt i korridorren (elin trodde också!) och förresten, Mikaela skrek när hon såg den. Jag förstår henne, OBEHAGLIGT ju! (och nu hatar hon mig) Sen rörde den sakta på sig... vi gick därifrån. Vissa rum hade lappar där det stod att dte kunde finnas spöke i, i så fall skulle man knacka på dörren då om man inte ville blir skrämd och så... Herregud.

Den nya banan, Nej usch den våga jag aldrig gå in på! Mikaela och Elin gick in med andra personer och nu säger Elin att det var läskigt. Jag hörde små killarna som berättade för de som skulle in att de var i andra banan och då har man bara 30 sek på sig och springa ner. Hinner man inte, då vaknar bebisen som börjar skrika, blöda och täcket lyfts upp. Tror händerna lyftes upp också...! Nej jag vågar inte få madrömmar. Annars lär jag ju sitta bredvid min barn i framtiden hela tiden....!

Så det gjorde att vi inte fick någon stämpel. Men roligt! De hade en ny rum som var skit roligt! Annars var det mesta roligt...

Bye.



hejhej, det är elin som skriver nu :), det stämmer som elvira sa om boda borg, ska helst inte dit när det är halloween. Nu ska elvira hämta en tidning och visa hur den nya spökhusetsbana ser ut. och nu blev elvira typ rädd åt en sak, HAHA! :d
ja imorgon ska vi färga håret och ja mer ska vi göra. min bror kommer typ 6-7 på kvällen och hämtar mig, så får jag sova över i örebro.
och ja, jag tror att jag har skrivit klart nu.jag kanske får gästblogga någon annan gång, vem vet ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback