Minneskortläsare

DATUM: 2009-11-29 TID: 22:04:29


Jag har inte laddat in bilderna till datorn, för när jag laddar in bilderna så kommer det alltid 2st bilder samma när det bara ska vara en av varje... Svårt och förklara. Säg att jag har tagit en bild men i datorn blir det 2 st samma. Jobbigt och ta bort en av varje då!
Så vi ska köpa en minneskort läsare, det är faktiskt bättre. En i kursen hade en sådan och vi andvände den och det gick hur bra som helst! :) Hoppas vi ska beställa en snart... Vi har bland annat beställt ifrån Skopunkten ett par stövlar till mig i 8cm KLACK. Hur ska detta gå!?

HAHA, många av er klagar på att jag går snabbt. Så nu med de dära 8cm skorna lär jag gå sakta! :D

Aja, såg nu att Lisa hade kommentera att hon gärna ställer upp. PERFEKT! Undra om brolle läser...
Jag föredrar i ovanliga poträtt bilder, alltså... inga tråkiga poträtt bilder. Utan mer livliga... som den här och den här... ja ni fattar!
En abstrakt poträtt skulle jag förklara det... kanske får ideér medans jag sover i min säng? ;)

GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Saknar redan nu här veckan, så kan du fixa åt oss både! =)

2009-11-30 @ 18:37:21
URL: http://olssorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback