Jag vill och vill...!

DATUM: 2009-05-29 TID: 21:41:17

Headern gör mig tokig... Har tröttnat på den! Men som sagt så ska jag ju få en Ny Photoshop så det får väntas tills jag får det. Det är bara... oj!
8 dagar kvar nu! Om jag räkna rätt bara med skoldagarna nu... ;D
Brukar få lite överraskning typ paket på skolavslutning, så det blir kanske pengar då... då ska jag slå till med en Photoshop Element 7.0!
Då ska allt funka och inga problem ska behöva hända som det gjorde för några dagar sen...
Vill få allt fixat nu! VILL OCH VILL!

Men jag kan ju avslöja att jag ska göra en ny profilbild... äntligen.
Imorgon ska det bli varm så jag ska ha foto session för mig själv x)
Gillar och fota mig själv, men problemmet är bara att jag är så dålig på bild... kanske blir bättre om man fotar på sig själv mer?

Kommentarer
Postat av: dalya

jajajajaja men varför säger hon det till mig ?



jag mår ej bra över det som har hände

hur är med dig ?

2009-05-30 @ 01:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback