Training!

DATUM: 2009-03-30 TID: 20:19:14

Hej och hå!
Har inte suttit vid datan idag försen nu! Har kollat på tv samtidigt som jag har gjort olika tränings ställningar, gjort läxan och sen har jag dansat på dansmattan :D
Ska nog forsätta så här, det känns bra faktiskt... ska bara sitta vid datan i en timme från måndag till fredagar... sen på helgen får jag sitta längre har jag bestämt! Det innebär att designen och header inte kommer upp.
Lika bra att inte fixa headern, för jag lyckades misslycka med mitt hår imorse.... ska prova igen på morgonen och ta nån produkt som håller vågiga håret, sen ska jag låta det självorka... tycker inte om hårblåsaren... den bara förstör håret tycker jag!

Nu ska jag runt till andra bloggar, sen bdb!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-03-31 @ 18:09:46
Postat av: elin

men sluta! din hår var fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!

sa jag "var"? backa bort den din hår <b>är<b> fin!!!

2009-03-31 @ 18:17:41
URL: http://hundalskaren.blogg.se/
Postat av: elin

ey,jag menar är och inte <b>är</b>:P

2009-03-31 @ 18:21:40
URL: http://hundalskaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback