God... dag?

DATUM: 2009-01-31 TID: 12:36:46

God dag på er!
Ja, nu håller jag på och gör om designen... det ser mycket bättre ut nu tycker jag! Men headern och några saker till ska fixas till... så det får se ut så här nu!
Och ja, jag älskar ju mörka färger... spec grått och svart! Men även rött gillar jag, har inte bestämt vilken färg jag ska ha på bakgrunden, får väl se :D Hoppas det blir bra, jag har lite ideér till min header.

Snart ska vi äta. Det luktar gott... men jag vet inte vad det är för nåt! Får väl se sen vad det blir för mat!
Vi ska bara vara hemma idag. Skönt faktiskt! Så det blir choklad käk ikväll! Ja, jag har börjat ätit choklad igen... jag kände mig dum som skulle sluta äta choklad... precis som Mikaela tyckte ;D Hon tyckte att jag var galen och det kan jag hålla med om - vem vill sluta och äta choklad helt plötsligt?

Vi hörs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback