4 saker!

DATUM: 2009-02-28 TID: 13:00:55

Jag har blivit utmanad av ELIN H! Kolla i länkarna så ser ni henne!

Man ska svara på dessa frågorna och utmana 4 andra personer.

Fyra tv program jag brukar se:
Bones, Merlin, Melodifestivalen och afv (om jag har lust)

Fyra saker jag gjorde igår:
Jag var i skolan, åkte buss, åkte taxi och sms!

Fyra saker jag längtar till:
Våren, färga håret på påsklovet, sommar och konsert/festival....

Fyra saker som står på min önskelista:
Örhängen ifrån sweden rock som skulle ha kommit för länge sen, nya glasögon, sen kommer inte jag på mera.

Fyra saker jag avskyr:
Djurplågeri, Mobbing, snö (okej, vid jul är det okej, men sen ska den bort!) och svamp.

Fyra saker jag tycker om att göra:
Fota, rita, sparka (jodå, karate spark är rolig xD) och lyssna på musik.

Fyra saker jag åt igår:
Korv, smothie tror jag, kebabrulle och choklad. Det var de jag minns!

Jag utmanar de som vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback