GOTT NYTT ÅR!

DATUM: 2009-12-31 TID: 12:19:46


Internet kampen forsätter!
Men nu HOPPAS vi att det ska funka.

 

Men i alla fall. Har färgat håret idag och det blev... ROASTED CINNAMON! Ljusbrun typ ;) men det blev faktiskt misslyckad enligt mig... ville ha håret ljusare men det blev KNAPPT ljusare. Bara pytte lite! Men vi ska slinga så man får en ljusare känsla i alla fall :) Vi har blond sling paket här hemma. Man kanske ska ta den och färga?  Let us see!

 

Har bilder, men har inte laddat in de än, har inte haft lust med det. Och jag vill gärna ha musik när man redigerar och så. Men Spotify tillhör internet kopplingen så det funkade inte det heller :(

 

Men ja... ikväll ska vi vara hos farbror och hans familj. Med massa främlingar enligt mig.. Hu, hur ska detta gå? Nej då men det går säkert bra. Vi ungdomar får sitta för oss själva. Sedan vuxna för sig själva :)

 

GOTT NYTT ÅR PÅ ER! :D


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, här med andra främlingar och det enda är bara jag som kommer att vara själv som ett tonåring hos de! =)

Jag säger Gott Nytt År!

2009-12-31 @ 13:54:11
URL: http://olssorna.blogg.se/
Postat av: dalya

gott nytt år från dalya haha

2009-12-31 @ 17:40:05
URL: http://bellabellaella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback