Penna, 2 st suddigumm, en teckningsblock.

DATUM: 2009-08-29 TID: 12:05:27


Jag ritar just nu.
När den blir klar vet jag inte men hoppas det blir snart... :) Lyssnar på spotify samtidigt. Bra teknik det! Nu blev det Nightwish Ghost loves score! Har fixat egen playlist nu så nu slipper jag skriva in bandens namn på sök rutan!
Angående om designen jag fixade gick från papperskorg till rena uppfinningen!
Det blev inte som jag hade tänkt först, så det var nästan så man luta åt ge upp hållet... men sen kom jag på hur jag skulle göra. Och då blev allt precis det jag hade tänkt mig!
Vet vad jag vill ha för färg, utan tvekan grå nyans! A lovely colour.

Kanske ska fixa en ny kategori. Det är en sak som aldrig har blivit av. Jag hade en period där jag målade tavlor. Men sen försvann motivationen. Men nu har jag kommit på en jätte idé!  Så jag ska skissa lite på den...
En kategori som heter... hmm... akryl?
Nej.
Tavla målning?
nej.
Vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback