Söndag

DATUM: 2008-09-28 TID: 11:38:14



Nu är det söndag och imorgon blire måndag och då är det skoldags!
Har så tråkig hemma så jag saknar skolan faktis! >.<
Man får göra saker då och så... och så får man ju träffa kompisarna <3!

Ni ser väl att jag har ändrat lite i bloggen här och där...
Är faktis nöjd  med menyn nu, förut på profilbilden var den ojämt eller vad man ska säga...
Men nu är den fixad! Man får testa och prova, det finns ju så man kan trycka på förhandsvisa.
Mindre risk för en ful blogg då ;)!

Men headern? Ja, det har jag inte riktig kommit ifatt nu, men jag vill ha sån här mellanrum på headern så det blir en låååååång streck mellan inläggen + headern och menyn.
Nu fattade ni säkert inte vad jag menade... >.< är dålig på och förklara...
Eller så får jag väl komma på nånting annat...
Har en fråga till er.

Var kan jag ladda ner textstil till word i internet?

Jag skulle bli shit glad om en enda kunde svara på denna fråga.... eller få fler sidor och så... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback