1 Advent

DATUM: 2008-11-30 TID: 12:09:55

Så blev det första advent nu idag!
Tiden rullar på som en rinnande flod! Om en sekund så äre julafton...
Så sa jag till en kompis i sommarlovet, om en sekund så är det skola.
Och vad nu då? Nu är det skola! Snabbt snabbt...
Och syrran är 15 år och har mopped... och mamma och pappa är 40 år...

Om en sekund börjar jag klass 8, om en sekund blir jag 15, om en sekund...

Nej, skämtar nu ;) Men tiden går ju snabbt! Fast det är väl bra det? Tror jag... det värsta har ju gått över och så. Som redovisningen i svenska är ju över nu :P

Just nu så har jag snöbollar hängande i fönstret! Kanske slänger upp en bild sen så får ni se! :)


Bjuder på en konstig bild...

Kommentarer
Postat av: elin

men sluta! den är ingen konstig bild!:)

2008-11-30 @ 13:07:08
URL: http://hundalskaren.blogg.se/
Postat av: elin

varsågod:D

2008-11-30 @ 18:11:48
URL: http://hundalskaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback