Mode testen

DATUM: 2008-06-29 TID: 19:03:46

Beskriv din stil med 3 ord. Hmm... rockigt, mörkt och... vet inte mer...
Vad innebär mode för dig? Va?
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? Carlings och såna som har rock/hårdrocks kläder.
Shoppar du second hand? No, har inte tittat så mycket på kläder i second hand, men ska försöka :P
Vilken är din favoritdesigner? Vet ej, e dålig på det.
Vad är din favorit i höst? Att det är mörka kläder det gäller då (ofta är det så)
Hur mycket shoppar du för i månaden? vet ej
Dyraste plagget respektive billigaste? vet ej
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? Noppe! men om det blir mindre elr mer vet jag inte.
Brukar du tröstshoppa? Va? nee det tror jag inte...
Högklackat eller lågklackat? Lågklackat
Vilken är din drömväska? En stor svart :)
Vilket blir ditt nästa köp? Om det gäller mode, då tror jag att det blir en eyeliner (räknas smink som mode? :S)
Vilka är dina stilikoner? hmmm... vet ej
Favoritplagg just nu? Inget spec...
Favoritaccessoarer? Nitbällte och nitararmband, nitararmbanden ska jag andvända på hösten!


 ett måste för mig ;P

Gör någ en till test, som kommer snart :P

/elvira


Kommentarer
Postat av: Mikaela

in i msn?! :D

2008-06-29 @ 19:17:52
URL: http://rosazombie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback