Så hemskt... Om det hade varit på riktigt!

DATUM: 2008-12-29 TID: 22:38:22

Det hände en grej idag när vi väntade på tåget när vi skulle hem ifrån stockholm.
Jag stog med mamma,mormor och syrran och babblade och hade trevligt.
Det var mycket folk som skulle med tåget och så. Altså stog vi där alla tågerna kommer och så.
Men plötsligt:

PAAAAAAAAAAANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Står där i chocktillstånd och tänker:

Skottlossning. Sen blire tyst i min hjärna.

Många tittade åt olika håll, men många av de tittar ner på trappan som man kommer ner till planet eller de som ska upp till tåget.
Det visade sig att det var 2 barn som hade ballonger, och en av de sprack.
Jag kunde inte fatta det, det var ju så högt! Och jag hade till och med inte hörapparaterna på mig!

Nej shit va rädd jag blev.......................

Kommentarer
Postat av: miccis

omg ;'o <3

2008-12-30 @ 11:46:07
URL: http://mammaslillatjej.blogg.se/
Postat av: Lisa o Kajsa

Hej"!

Oj det var hemskt! Tur det va inte ett skott!

2008-12-31 @ 14:29:52
URL: http://olssorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback